22 januar 2013

Swirlydoos Kit Club, Ultimate Designer Challenge Week 2

Uke 2 er i gang og oppgaven var "paper layers" så jeg har lagd meg en lag på lag layout. Ikke bare er det lag på lag med papir, men også med maling, mist og annet klineri! :-)

SWEET ROMANCE
Det er ikke hver dag vi ser sånn noenlunde ut på bilde begge to, så dette var søtsaker!
 
Siden oppgaven for uke 1 var og lage din egen pynt med en die så lagde jeg "romance" chipboarden litt mere detaljert enn jeg ellers ville hatt tålmodighet til! :) Så da fikk jeg med to av oppgavene i samme slengen. Ikke sikkert det er mulig på de kommende utfordringene, men jeg skal prøve! :)

 Og her er noen detaljer fra layouten.
 
 
 
Blir med på Papirpikene sin Grå, Brun og Lilla utfordring.
 
Takk for at du tok turen innom, legg gjerne igjen et spor! :)
 

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Noe så lekkert!! Og så mange lag da!! Du er super flink:):)

Gunn-Elin sa...

Gurimeg for en nydelig LO og like fint bilde :) Farger og detaljer som treffer meg midt i hjertet.

Ønsker deg en finfin lørdag.