02 oktober 2012

AS - TIMEGLASS


Anonyme Scrappere gjentar suksessen med Timeglass utfordringen og jeg har meldt meg på denne gangen også.

Oppgaven var og lage noe som ikke var kvadratisk eller firkanta og del oppgaven var og ha med detaljer i form av blonder/bånd, perler og mist/maling. Og det var ikke bare bare og komme på noe. 

Men vips så fikk jeg en ide om å lage litt vindus pynt som jeg kunne ha på fabrikken. Det er litt stusslig med bare bøker og rot, så for og freshe opp vindusposten litt lagde jeg en liten blomster potte med pynt og kule oppi. Og her brukte jeg mye småttri og rart jeg ikke ante at jeg hadde på lur en gang!! Kjempe gøy! :))

Blonder/bånd - surret nøste rundt en maisboks og rosa sløyfe på toppen pluss tyll som fyll i boksen
Perler - strødde små rosa perler oppi tyllet og noen hvite mellom blomstrene der det ble litt mellomrom mellom blomstrene.
Mist/maling - boksen er malt hvit inni (til ingen verdens nytte da det ikke syns en gang, hehe) og hjertet  og kula er sprayet med Marsmellow Glimmer Mist.

Så her kommer den søte råååsa nye pynten min! :) 


 Og enda flere bilder!!! :))

Det ligger litt tid i denne kreasjonen også, det rosa hjertet er først strikket som en lapp deretter tovet i vaskemaskinen også klippet ut til sin form. Surring av hampen rundt boksen tok også sin tid ;-) Men kjempe kos og lage og sitte og "pirke" med litt detaljer igjen! :-) 

Takk for at du tok turen innom bloggen! :)) 


3 kommentarer:

Yasmin sa...

Leeeekkker!!!! :) Så herlig og fantastisk dekorert!! Så mange detaljer! :)

mettepip sa...

Så herlig og kreativt Ida! Her har du jammen fått med deg mye detaljer, og ikke gjort i en fei dette nei!
Ille koselig å se deg i helga:)
Klem fra
Mette

Vibeke sa...

Flinke Ida!!:) Denne var virkelig kreativ - og detaljrik:):) Herlig pyntet:)