18 april 2012

Dorull dronninga besøker HUSET


Vi jentene i HUSET har besøk av dorull dronninga og vi skal pynte en ting. Klikk deg inn på SCRAPPEHUSET for og lese mer om utfordringen. 


Jeg har pyntet en eske som jeg skal sende avgårde til en venninne som skal gifte seg. Men aller først må jeg bytte ut en bokstav i brudgommens navn(noe en annen venninne gjorde meg oppmerksom på! hihi) da jeg ikke er så flink på navn! ;) Enda godt jeg ikke har sendt den enda :p 





Motivet er fargelagt med ProMarkers, ellers er boksen pyntet med pynt fra skattekisten og blomster fra Prima. 

Takk for titten! :) 

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne er så flott, Ida!!! Helt utrolig nydelig!!!:):)

Tusen tusen takk for en herlig helg sammen med deg!! Så hyggelig å få sitte og titte på deg hele helgen, he he.

Prates:)

anette_s sa...

Så nydelig denne var <3