14 februar 2012

Kreative småttisser..



I min familie har eller holder de fleste jentene på med noe kreativt. Det går i søm, maling, annet håndarbeid og papirhobby. Og nå har de minste i familien fulgt godt med og som gaver til Morsdagen var de på fabrikken og lagde to bilder til sin kjære Mor. Jeg poster disse stolt og kry "tante" (selv om jeg egentlig bare er kusine), for dette har de kreert helt selv. Jeg har stått for utstyret, men ideen, utformingen, ja absolutt alt har de gjort selv!!!

Oleane 5 år



 Maren 7år 



Og her er de i full gang med tull og tøys på fabrikken! :)








5 kommentarer:

Vibeke sa...

Så fine jentene er!! Søte:)
Og disse maleriene ble jo bare så lekre!!!:)

Flink læremester du:)

Håper du får en herlig dag:)

Tonje sa...

Så fantastisk flotte bilder! Skjønner godt at du er stolt når du har slike flinke "tante"barn...

Torill sa...

Tusen takk snuppa!!!
Du får tenke gode tanker om Graphic og meg da:0)

Gleder meg stort til å møte deg igjen på fredag:0)
klems

Anonym sa...

så koslig og kjempe fine bilder:)

BEARKIS sa...

Wonderful idea,I like it very,very much!!!